14 Ocak 2015 Çarşamba

"KAFAMDA BİR TUHAFLIK" VAR!

Kafamda bir tuhaflık var… 

Evet, Orhan Pamuk’un son kitabının ismi. Şu anda da onu okuyorum. Konusuyla yakından uzaktan bir ortak noktam olmamakla birlikte, isminde adeta kendimi buluyorum. 


Çünkü benimde kafamda bir tuhaflık var. Yaşadığım dönem sebebiyle anlaşılabilir tabi ama ben sebebinden çok çözümünü bulmak istiyorum.

Adlandıramadığım tuhaflığım şöyle: Hastanede kendimi gereğinden fazla iyi hissediyorum. Hatta kafa dağıtayım diye dışarı çıktığımda nasıl mutsuz, keyifsiz dönüyorum anlatamam. Boğazda balık veya en sevdiğim kafede bir tatlı, beni şurada odamda şu an olduğu gibi Ali’yi uyutup kahvemi içip bir şeyler okumak veya yazmak kadar tatmin etmiyor. Tamam, çok uzun süredir buradayım ama burayı bu kadar “yuva” bellemenin psikolojik bir çözümlemesi olmalı.

Daha tuhaf olanını söyleyeyim. Eve gitmek istemiyorum. Şu 2 ayda 2 kere toplasam 3 saat evde bulundum. Hele sonuncu gittiğimde öyle soğuk ve uzak geldi ki… Hem fiziki anlamda hem duygu anlamında soğuktu. Ali’nin odası boştu. Evdeki son anılarım pek hoş değildi. İyi hissetmedim ve özlemediğimi fark ettim.

Hastanede yine tuhaf bir şekilde düzen kurduğumu farkettim. Daha önce de bahsettiğim gibi az eşya, küçük hayat mutluyum sanki. Doktorlar, hemşireler yanı başımızda. Bundan mıdır bu kadar güvende hissetmem acaba!

Sanki kendime yeni bir hayat kurmuşum da eskisini istemiyor gibi hissediyorum. Bu konuyu bugün bu kadar düşünme nedenim ise doktorumuz haftaya Çarşamba 2 haftalık bir ara verebileceğimizi söyledi. Bende kendimi ne yapacağımı bilmez halde buldum. Sevineceğime kafam karıştı. Korkular, endişeler sardı. Düşünüp duruyorum.Neden böyleyim acaba?!

BNÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder