30 Aralık 2014 Salı

Yeniden Merhaba


Bu noktada yeniden bir merhaba demek gerekiyor diye düşündüm…

İlk 3 yazıya baktığınızda giriş tarihleri ile yazılış tarihler arasındaki zaman farkı dikkatinizi çekebilir. Çünkü yaklaşık 9 ay önce açtığım “Amatör Anne”  bloğuna bu dönemde sadece 3 yazı girme fırsatı bulmuştum. Şu anda ise 15 aylık kısmen daha tecrübeli bir anne olduğumu söyleyebilirim. 

Kazandığım tecrübe zamanın uzunluğu ile ilgili olmasa da, kısa zamanda çok fazla şey yaşamamız ile ilgili bir tecrübe bu maalesef. Böyle bir tecrübeyi Allah hiçbir anneye yaşatmasın dilerim.

Bir süredir oğlum ALL lösemi tedavisi görüyor…

Bende bu dönemde yeniden yazmaya başlamak istedim. Arada yazıp giremediğim birçok yazım da vardı. Günlük annelik maceramız devam ederken bu hastalığı yaşayan annelerle de ortak bir paylaşım olsun istedim. Çünkü ben bu süreçte işin tıbbi yanı dışında, bu yeni hayat ile ilgili çok fazla gerçek bilgi edinemedim. Belki çok sayıda olmadığından, belki paylaşacak bir durumda olmadıklarından… ama bu noktada bir eksik ve ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Çünkü ilk öğrendikten sonra acınız bir nebze dindiğinde sizi nasıl bir hayatın beklediğini merak etmeye başlıyorsunuz. Bu noktada tabiî ki hiçbir hasta birbirine benzemiyor, tedaviler, belirtiler, yan etkiler, seyir ve günlük yaşam birbirinden çok farklı olabiliyor. Bu noktayı verdiğim her bilgide tekrarlayacağım çünkü çok önemli. Ama yine de bir nebze faydalanan olursa diye zaten yazmakta olduklarımı paylaşmak bana da iyi gelecek.

Bu yeni merhaba ile bloğun ismini de değiştirdim. “Eyvah anne oldum!” sanki daha uygun oldu bu döneme:) Hem de bir iletişimci olarak daha içime sindi.

Henüz 45 gününü geride bıraktığım 3 yıllık macerama hoş geldiniz diyelim…


BNÇ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder