27 Ekim 2015 Salı

Sana Söz Yine Baharlar Gelecek!




Ne güzel şarkıdır…  Aklıma takıldı bu fotoğrafı görünce.

Herkes uyuyor. Benim kurma saatlerim. Eski fotoğraflara bakıyorum. Uyku yok. Sorulacaklar, endişeler, meraklar… Yorgun hissediyorum, hem de çok. Öyle uzaklardayım ki, insanlarla aramda mesafeler... Korkularımı ne anlatabiliyorum, ne anlaşılabilmeyi bekliyorum. Böyleyim bu aralar. Bazı böyle işte. Derinlerde. 

Onu iyi gördüğümde bende daha iyiyim. Ama onu böyle görmeye kalbim dayanmıyor. O kafasını koyacak yer aramasına içim çekiliyor. Biraz daha uzun uyusun diye gözünün içine bakarsın ya, ben birkaç gündür o uyudukça dakikaları sayıyorum. Rutin olmayan her şey bir endişe, bir korku nedeni. Acaba sorusu içine düşmeyegörsün. Aklından çıkmıyor cevabını alana kadar. Hastalıklı bir duruma dönüşüyor içimde bu hastalık.

Ama sabır diyorum. Biraz daha sabır…

Gün gelecek parkta başka çocukların olmadığı anı kollamayı bırakıp, daha çok arkadaşı olsun diye en kalabalık zamanda gideceğiz. Elimde dezenfektan ile salıncakları temizlemek yerine kirleneceğiz beraberce. Aynı bu resimdeki gibi güleceğiz. Sağlıkla, içten… Neden bir tek sende olduğunu anlayamadığın o maskeyi birlikte denize atacağız… Sana söz yine baharlar gelecek bebeğim. O günler de gelecek.



4 yorum:

  1. Oyle içten yazıyorsunuz ki dua etmemek elde değil, sıkıntılarınız btsin kuzucuk saglıgına kavussun bıran evvel,doyasıya keyfını cıkarın herşeyin.tek dileğim bu ...bende bir anneyim ,sizin kuzunuzdan az büyük bi oglum var...anne olan daha iyi anlar heralde ...umarım en kısa sürede toparlanır o kötü hastalıkdan cok uzak yaşarsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tanışmadığım kişilerden gelen yorumlara daha bir heyecanlanıyorum. Beni görmeden, bilmeden anlayabilmeniz ve size bu yorumu yazdıran duygu annelik.Allah bağışlasın yavrunuzu.Dua ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Benim için bir derece motivasyon ve güç oluyor bu sayfa. Sevgilerimle...

      Sil
  2. Oyle içten yazıyorsunuz ki dua etmemek elde değil, sıkıntılarınız btsin kuzucuk saglıgına kavussun bıran evvel,doyasıya keyfını cıkarın herşeyin.tek dileğim bu ...bende bir anneyim ,sizin kuzunuzdan az büyük bi oglum var...anne olan daha iyi anlar heralde ...umarım en kısa sürede toparlanır o kötü hastalıkdan cok uzak yaşarsınız

    YanıtlaSil
  3. Sizin yazılarınızı ilk okuduğumda anne olmaya karar vermeye çalışıyordum. Google arama motoruna "eyvah anne oluyorum" yazdım o zamanki kararsızlıkla ve karşıma inanılmaz gerçekliğiyle sizin hayatınız çıktı.. İnancınız, gücünüz, yaşadığınız iç karışıklıklar beni gerçekten çok çok etkiledi.. Şimdi bebek bekliyorum ve gönülden taa en içten minik kuzunuz için sağlık diliyorum ama biliyorum her şey çok güzel olacak.. Bir hocam bana "hayat iniş ve çıkışlarla doludur. Hiç kimse hayatının tamamını mutlu ya da tamamını mutsuz geçirmez" demişti. Siz ve bebeğiniz hayatınızdaki tüm kötü zamanları bunlarla tüketmiş oldunuz. Bir noktada bitecek ve bir ömür sadece mutluluk ve huzur olacak eminim. Sevgiler

    YanıtlaSil