20 Haziran 2016 Pazartesi

ALİ'DEN HABER VAR

Uzun zamandır bloğa yeni yazı giremedim. Sanırım olanlardan artık o kadar yoruldum ki, okumak, yazmak, üzerinde konuşmak istemediğim belki biraz yok saydığım, hafiften unuttuğum bir dönem geçirdim. Beyin yapıyor sanırım bunu. Bir süre normalmiş gibi yapmak istemiş olabilirim.

Tabi ben öyle yaparken tedavi ve Ali’nin bakımı devam ettiği için ayrı bir yoğunluğum da oldu. Bir de araya taşınma girdi. Ancak bu gece mailime giripte merak eden onlarca maili görünce yazmadan edemedim.

Herkesin merak ettiği sorunun cevabı öncelikle, Ali iyi… Genel olarak en azından. Tedavi devam ediyor. İdame tedavisindeyiz. Evdeyiz, haftada bir gün hastaneye gidiyoruz. Ama tabi yan etkilerle uğraşıyoruz. İlaçların etkileri nedeniyle yükselen karaciğer enzimleri, bozulan bağırsak floraları, 1,5 ay geçemeyen ishal, tetkikler, tetkikler… Her belirti bir yürek hoplaması.  Ama çok şükür hepsiyle mücadele ediyor.


Oldukça da büyüdü. Henüz ona anlatamıyorum tabi ama gelen her güzel dileği saklıyorum. Aklı erdiğinde okuyacağı bir anılar yığını var iyisiyle kötüsüyle. Güzel dilekler ve dualarla bugündeyiz. Sağolun. Yakında uzun uzun yazacağım. Herkese sevgiler… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder